nu har dem dratt

2013-08-30 | 00:32:00
Vet inte om ni missat detta, eller om jag ens nämnt det? Men min familj har i alla fall nyligen tagit sitt pick och pack och flyttat till Abu Dhabi. (Pappa, Mia och min syster Nici - och våra två katter)
Pappa blev nämligen erbjuden jobb där nere som traumachef på det grymmaste sjukhuset ever, och inte fan tackar man väl nej till en sådan chans. Är galet avis på att de får bo i sånt klimat, men är även glad då jag kan åka dit och hälsa på precis när jag vill. Wihoo! I 3-4 år kommer de stanna, så vi får väl se om jag får mersmak när jag åker ner och besöker dem sedan. Kanske hade passat som handen i handsken för mig att bo i ett öken-land med massa massa shopping och rika shejkar som springer runt?!
 
Det jag ville få sagt med detta är i alla fall: hur söt är inte min gullesyrra i sin nya skoluniform? Jag vill också gå runt så! 
Kul att den råttan kommer äga mig på engelska nu också... Miss her already
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0