i'm back in town babes

2013-08-30 | 00:20:51
Hej goingar!
Nu är vi hemma i Sverige och lilla Uddevalla igen. Kan inte påstå att det känns bra alls, har haft den bästa resan någonsin och ville mer än gärna stanna kvar i en månad eller två. Rhodos kan på riktigt vara en av de bästa platser jag varit på (och jag är endå väldigt berest för min ålder). Det finns verkligen allt man kan önska sig. Grymt uteliv, fina stränder, mysiga och välsmakande resturanger, underbara små öar, trevligt folk, kultur, shopping.. ja allt!
Blir nog en trip dit nästa sommar också, eller varför inte dra en sista minuten nu under lågsäsongen? Skulle lätt kunna tänka mig att stanna några månader och åka runt bland alla fina öar i Grekland. Hade ju varit hur nice som helst!
 
Idag vaknade jag i alla fall upp tidigt, med en jävla halssmärta. Men kände att jag ville träffa mina goa vänner, så jag drog på mig kläderna och mötte Becca och Malin nere på stan för några timmars äta-fika-dricka cider-häng. Framåt eftermiddagen fick jag och Malin, som förövrigt blev med körkort idag (GRATTIS BABE) en idé att dra ut till lane för att hänga med favvoparet Lina och Anwar. Så där har vi myst med pizza, godis och film hela kvällen.
 
Nu ska jag luta mig tillbaka i min mysiga säng och försöka bli frisk från denna halsgrej. Pallar ju inte bli sjuk nu när det är jobb som står på agendan.
Puss raringar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0