Helgens utgångar

2013-08-18 | 13:20:00

Denna helgen blev det utgång två dagar i rad, samt i onsdags när vi festade till det lite med folk från jobbet. Man får ju köra all in nu när sommaren går mot sitt slut.

Hade så satans jävla roligt i fredags! Vi tog över gg:s dansgolv och ah, mer minns jag inte haha! Men har alltid så roligt med mina bästa!

Igår var egentligen planerna att bara ta det lugnt och softa hemma hos Malin. Men det ena ledde till det andra, och tillslut drog vi på oss lite kläder och promenerade ner på stan. (Hade dock glömt mitt id och mina pengar hemma... så kvällen blev väl inte exakt som väntat). Men det var en riktigt soft kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-08-18 @ 15:17:10
URL: http://jorebeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0