12 augusti

2013-08-12 | 23:54:39

Vilken dag! Vaknade upp med gott humör och åt en redig namnsdagsfrukost med Ebba och Emma. Sedan blev det lite ärenden på stan för att sedan luncha med familjen på thaiköket. Efter det träffade jag gottis som jag inte sett på hundra år och catchade up lite! Supermysigt, önskar verkligen att jag hade mer tid så att jag kan träffa alla vänner. När man jobbar har man så fullt upp med allt så man gör sällan tid för det viktiga.

Nu på kvällen har jag bara spenderat tid med familjen och firat Mia som fyller år idag. Vi har ätit massa mat och tårta, så imorgon på jobbet lär jag rulla fram!

Nu bör jag nog sova, då klockan ringer vid halv 6. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0