thug life

2013-04-01 | 23:42:00
Usch så tråkig min blogg blivit. Kan jag inte bara få en dusch av inspo så jag kan blogga om något mer intressant?
Sista jobbdagen idag i alla fall (för denna helgen då), hoppas på att bli inringd i helgen igen då jag kan behöva pengarna...
Har under kvällen suttit bänkad framför youtube där jag kikat på hundratals intervjuer med Cara Delevingne (haha obsessed much?), sedan läste jag även att hon medverkat i en långfilm. Anna Karenina dvs, så kikade på denna också. Blev dock fett besviken när Cara endast var med i typ 2 sekunder och sade inte ett enda ord... Kul kul!
Nu sitter jag i min sköna säng och filosoferar om allt jag skall hinna med under morgondagen. Thug life allså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0