två från rhodos

2012-09-13 | 12:07:32
Hade det världsmysigt igår med min bestie. Vi flög upp av lycka sent på natten och fnittrade och hade oss. Trots min feber och förfärliga migrän var det en av de bästa dagarna på hela veckan. Idag är jag sjukt utmattad och börjar känna mig sjuk, vilket inte är så bra... Hoppas jag blir piggare snart, har ju en massa matte kvar att plugga... Får se om jag orkar hela dagen, kanske vore smart att dra hem och ta en liten tupplur innan timmarna med plugg... Hmm
Saknar förövrigt grekland något sjukt. Allt var så bra där! Can't whait to get back!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästaste vän!!!

Svar: Du är min allra bästa!
Klara Miller

2012-09-13 @ 21:37:17
URL: http://rebchri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0