svar på tal

2012-10-22 | 11:45:21
Anonym Om: Min bästa
till vilken stad skulle du och beccca åka till?
Svar:
Vi åkte till Hibbi (Helsingborg) där vi bodde i min brors lägenhet, träffade lite vänner och festade. Superkul, och seriöst en av de mysigaste städerna jag någonsin varit i!! :)
 
J om: blodigt
Vem var Hugo?
Svar:
Hugo var min 85 kg tunga och stora rottweiler, han var vår vakthund, men för mig var han min bästa vän! Hugo dog när jag och sara var i Usa... Älskade honom mer än någonting annat, så var helt förkrossad när han försvann. Har blivit "hatisk" mot andra djur sedan han gick bort, eftersom för mig, så finns det ingen bättre än honom. Men åh vad fin och underbar han var, min enorma lilla älskling
en supergammal bild på Hugo och min lillasyster Nici (här var han valp haha..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0