smygarn

2012-10-17 | 10:23:42
Goodmorgon folket!
Jag är så sjukt stressad just nu. Som jag sa igår har jag så sjukt mycket att hinna med nu innan fredag, så bloggen får tyvärr lida lite. Lyckats överanvända mitt mobila nätverk också, så nu går jag på låg hastighet, vilket betyder att jag inte kan blogga från mobilen...
Idag skall jag på "uttagning" till en kör här i Uddevalla. Jag och min syster är sugna på att hålla på med musik igen, så vi får se hur det hela slutar. Sedan skall jag springa några ärenden, och efter det blir det RÅPLUGG hela kvällen hemma hos becca. Kanske kanske kanske hinner slänga upp något inlägg senare, så håll ögonen öppna! Puss
Haha bild från några år sedan på James och Emelies bröllop, fan vad jag smög med cidern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0