Lunch

2012-10-03 | 12:37:00

God förmiddag kära ni!

Sitter just nu hemma hos pappa på Ammenäs och äter denna goda lunch bestående av brysselkål, trattkantarellsstuvning, avocado och två hårdkokta ägg. Supergott!!!

Gymmet har jag även hunnit med idag, fick bli 40 minuters löpning på bandet och sedan ben och rumpa. Är sjukt mör och skakig nu, då jag tror att jag tog i lite för mycket haha! Men det är bara skönt!

Nu skall jag äta upp min mat och fixa med lite saker för att sedan åka hem till mamma, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Linn

Svar: stick it heter den :) handlar om en gymnast tjej, den måste du se :)

2012-10-03 @ 15:19:30
URL: http://Linnzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0