14.14

2012-10-23 | 14:14:07
Hej på er!
Sitter i skolan och har slutat för dagen, men efter som min dator hemma krånglar måste jag stanna kvar några timmar för att skriva på ett arbete. Duktig va?
När jag är klar med detta skall jag möta upp saknade Anna (som jag var på Rhodos med) flör en fika och lite skitsnack. Galet hur lite tid man har för att träffa alla sina vänner, känns som det är flera stycken jag knappt ser längre bara för mitt hektiska schema, och det suger!
Efter vår fika skall jag storhandla och försöka få hem lite nyttig och vegetarisk mat, som jag tidigare nämnt lever jag nästan endast på ägg när jag är hemma haha...
Sedan ikväll skall jag försöka hinna med någon timmes träning och efter det förhoppningsvis kunna övertala någon att massera min nacke som är fullkomligt fucked up efter natten...
Hörs sen goingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0