i've had a shitday

2012-07-29 | 22:14:48
Idag har verkligen varit den värsta dagen på länge. Mått så fruktansvärt dåligt, och gör fortfarande... Inte kunnat äta någonting (två vindruvor, en ölkorv och tre tuggor ris har jag fått i mig) och har fryst någon galet. Tror jag börjar bli riktigt sjuk... eller så håller jag på att "falla tillbaka i ätstörningar" som mamma säger.
Massa annan skit har även hänt idag, vilket gjort allt så mycket värre. FYFAN.
Sen har även min mobil blivit spärrad - så alla mina vänner RIIIING mig, för jag kan varken smsa eller ringa!
bild från i torsdags från Cornelias blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du/har du haft problem med ätstärningar och sådant?

2012-07-31 @ 00:46:20
URL: http://www.phantom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0