intruduktion

2012-07-08 | 21:44:50
Tjenare!
Har tidigare bloggat på Sara och Klara, men då min kompanjon Sara inte vill fortsätta där har vi båda blivit tvugna att skaffa enskilda bloggar. Detta är verkligen ingenting jag stödjer eller vill, men kan inte tvinga henne att ha kvar den mot hennes vilja.
Kommer därför att fortsätta blogga här "som vanligt", möjligen med fler inlägg om dagen då jag ÄLSKAR att skriva av mig, ta bilder osv, och jag hoppas verkligen att ni gamlingar stannar kvar och följer mig (även nya är välkomna såklart!)
För er som inte känner mig kommer jag förmodligen ha en frågestund om ett tag när jag kommit igång, men annars så vill jag bara säga "NU KÖR VI!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0