dansa bonne dansa

2012-07-25 | 00:27:37
Morsning korsning!
Har verkligen varit rådålig på att uppdatera det senaste, men har haft så mycket för mig. Njutit fullt ut av min ledighet i fjällbacka med min underbara familj. Solat, badat, bränt mig, ätit gott, festat och bara myst. Underbart med andra ord. Kom hem i söndags då jobb stod på schemat, sedan har jag även sovit borta varje dag - tills idag (därav ingen uppdatering). Igår var jag på bio med mina mysisar och såg Spiderman, JÄÄÄVLAR vad bra den var! ÄLSKAR sådana filmer! X-men, Batman, Spiderman, Superman, Fantastic 4 osv är stora favoriter hos mig. Så var helt extas efter filmen! WIIIE
 
 
Kofta - American Apparel, Linne - H&M, Shorts - H&M conscious collection, Skärp - Lindex barnavdelning, Skor - Skopunkten

Kommentarer
Postat av: emma

åhh älskar din kofta!! :D

2012-07-25 @ 06:53:19
URL: http://eemmafoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0