lucia

2012-12-14 | 22:28:00
Försökte hoppa som superman... gick sådär..... snygg min också!...
 
Idag har jag sovit länge som fan.. till 4 med andra ord. Efter det kom Linis hit, så softade vi lite och drog sedan ner till uddevalla kyrka för att kolla musikklassernas årliga julkonsert. Går alltid på dem och saknar min tid på väster något sjukt mycket.
9orna var riktigt duktiga och Astrid och Sigrid hördes välidgt bra och det var sååå fint. Vendela var även väldigt fin som lucia. Sedan var min lillasyster Nici med och gjorde sin debut. Så söööt att jag dog hihi, min lilla fåraherde.
 
Ikväll har jag och Lina myst med polarexpressen, glögg, lussekatter, pepparkakor, ölkorv, godis osv. Supermys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0