little things

2012-12-20 | 16:18:12
Tröja - Beyond Retro, Discopants - American Apparell, Skor - have2have, Halsband - Bikbok
 
Hade en riktigt bra och rolig kväll igår. Idag mår jag väldigt bra som de flesta andra inte gör haha, men härligt sliten är man. Tog hur många bilder som helst igår, så några kommer nog hamna här lite senare ikväll.
Om en stund skall jag ta bussen hem till pappa för att softa där lite, så tills nästa uppdate kan ni lyssna på denna låten som jag HELT OCH HÅLLET fastnat för. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tog du för storlek när du beställde byxorna? funderar oxå på att beställa men inte säker på vilken storlek jag ska ha :)

Svar: Jag har storlek small på byxorna. Xs passar även bra, men då är risken för cameltoe ganska stor haha. Så det beror lite på. De är ju stretchiga, så de blir större när man använder dem, men krymper tillbaka igen efter en tvätt. Puss :)
Klara Miller

2012-12-20 @ 22:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0