i'll catch a grenade for you

2012-12-19 | 10:14:03
Godmorgon!
Ännu en dag som kommer spenderas framför datorn för att skriva klart arbeten. Så jävulskt tråkigt. Men jag får väll skylla mig själv som skjutit upp allt till sista minut
Är på riktigt kasst humör också. Insåg nu till frukosten att vi inte hade ägg hemma, och jag har varit sugen på det i snart två dagar. Sedan vet jag inte om jag kommer hinna träna sedan då min jobbiga pappa vill att jag åker hela vägen ut till Ammenäs BARA för att prova ett par skidbyxor som jag endå inte behöver... oh well
Efter jag varit hos pappa måste jag superskynda mig för att komma in till stan för att festa med mina brudar. Fattar inte hur jag ska hinna allt... så jag är fett arg.
Vi hörs garanterat mer under dagen, men nu ska jag sätta igång med plugget.
 
ps. ska visa en bättre bild på tatueringen snart, så ni ser vad det står haha. ds
 

Kommentarer
Postat av: Johan

Okej, min förra önskan gick inte upp. Men det är var fina sensuella bilder! Gillar din blogg fortsätt så! :-)

2012-12-19 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0