green monster

2012-12-09 | 19:21:42
Ja ni, mina planer för dagen gick lite i kras när folk har plugg, blivit sjuka osv. Så istället för att sitta och sura över allt orättvist i livet tänkte jag ha en liten pyssla-om-mig-själv-dag. Tandblekning, ansiktsmask, färgning av ögonfransar, låååång dusch och insmörjning med bus. Är så GALET blek nu, och får ju inte sola pga tatueringen... får nästan panik när jag kollar mig i spegeln haha.
Använder nästan bara mörka kläder också, så ser verkligen ut som ett spöke under vinterhalvåret. Nej usch
Ge mig gärna sommar, sol, fest och värme nu. (Rhodos!!!!)
 
Nu börjar jag känna mig mer kry efter min lilla magsjuke(?) incident, så det kanske blir träning imorgon. Wihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0