glögg, plugg och peppisar

2012-12-05 | 21:07:20
Har ni någonsin sett någon dricka glögg som de dricker kaffe? Så gör i alla fall jag. Så jädra gott. Tur är det väll att den är alkoholfri, annars hade jag förmodligen vinglat runt i lägenheten, sjungandes fyllevisor nu.
 
Nu under juletider har jag bestämt mig för att inte bry mig om vad jag äter,  det finns så mycket gott man inte vill gå miste om, som pepparkakor, glögg, lussebullar, knäck, ischoklad osv. Men när julen är över är det dags för hårdträning och BRA mat igen.
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Du rockar Klara! Äter vad du vill men tränar hälsosamt, du är en förebild för många av oss. PUSS!

Svar: Åh men tack vad glad jag blir! :D Snällis, puss
Klara Miller

2012-12-06 @ 03:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0