cross

2012-12-12 | 17:19:15
Linne - Bikbok, Jeans - Dr. Denim, Skor - have2have
 
Idag har jag haft en sån himla bra dag! Vaknade upp på toppenhumör, klarade provet, åt en mysig lunch med goa klasskamrater, slutade tidigt, handlat julklappar (bara några kvar nu) och umgåts med bästa mami.
Nu skall jag sätta mig några timmar med lite plugg, sedan skall jag och mamma baka lussebullar. Så mysigt!
Imorgon är ju lucia också, så skall äta en riktig mysfrukost med lussekatt, glögg och clementin. Wie
Hörs mer senare raringar, nu måste jag sätta igång med plugget.

Kommentarer
Postat av: emma

Dör för dina skor...

Svar: hihi taack, visst är de grymma? :D assköna också!
Klara Miller

2012-12-12 @ 19:27:59
URL: http://eemmafoss.blogg.se
Postat av: Anonym

Har du en tatuering på armen?

Svar: Ja det har jag :)
Klara Miller

2012-12-12 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0