-

2012-12-15 | 18:41:36
Tror ni inte att jag hade världens tur när jag kom till jobbet idag? Vi var alldeles för många schemaläggda idag i personalen, så jag fick skrubba och städa dörrar istället för mina vanliga arbetsuppgifter - vilket var väldigt skönt. Sedan fanns det inte mycket kvar att göra, så chefen sa att det var okej för några av oss att gå hem om vi ville det. Supernice!
Har varit hemma en stund nu och försökt sova lite, då jag inte sov en blund inatt.. (klarar mig inte utan beccan haha), men det gick inte alls bra.
Därför tänkte jag nu ställa mig och baka något gott, bara för att ha någonting att göra.
Vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: beccan

<3<3

2012-12-15 @ 18:51:40
URL: http://jorebecca.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0