just do it

2012-08-06 | 20:49:06
Kom ganska nyligen hem från en sjukt lugn dag på jobbet, och medan jag satt - som alltid - och käkade min feta kvällsmat slog det mig hur sjukt onyttigt jag levt de senaste veckorna. Äter megastora portioner och äter HELA TIDEN, sedan har jag knappt tränat någonting heller. Får ångest hur jag kan hålla på såhär! För ett halvår sedan var jag träningsfreak och var på friskis varje dag samt åt relativt nyttigt... Nej nu får jag fan ändra mig innan jag blir ett fetto med igentäppta artärer. Känner redan att kroppen börjar säga ifrån mot all skit, speciellt mot träningsuppehållet! Nu blir det en springtur runt ammenäs - skäret, hörs senare ikväll!
Sporttop - Åhlens, Cykelbyxor - Intersport, Skor - Bagheera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0