favorit i repris

2012-09-06 | 19:32:00
Blir inte mycket rolig bloggning från min sida ikväll, då jag ligger hemma med den brutalaste migränen. Flimmrar framför ögonen och huvudet gör så ont att jag snart måste prata danska för att bli av med spänningen.
Men någonting roligt kan jag ju bidra med! Har ÄNTLIGEN beställt hem gele för att fixa "riktiga" gelénaglar. Hoppas paketet kommer snart, för nu är jag så sjukt taggad på att prova det!

Anonym Om: Blodrött
Älskar att du uppdaterar så mycket!:)
serienörd bästisen corre Om: Walk into the club like; what up i got a... 
Meh lilla älsklingen gossip girl börjar 9 oktober och så att du kan skriva ner det börjar hart of dixie 3 okt hihi puss
svar:
Taack, vad kul att du tycker det Anonymis! :) Och taaack gumman, jag är ju virrigast på planeten, så här har ni svaret alla! 9:e oktober kommer vårt efterlängtade gg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0