Blodrött

2012-09-05 | 10:58:00

Godmorgon hörni!

Härligt med skinande sol och fint väder en dag som denna. Jag är på superbra humör idag då jag fick sova 1 timma längre eftersom mamma körde mig till skolan.

I eftermiddag skall jag försöka tvinga med Becca till gymmet, och ikväll blir det bio. Är så jävla taggad! Skall nämligen se Batman (ni som känner mig vet att jag älskar sådanna filmer).

Men nu skall jag hjälpa mina classmates att kolla upp lite hinduiska gudar på google. Vi hörs senare!

Linne - Kappahl, Bikerväst - H&M Devided, Shorts -  Gekås Ullared


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar att du uppdaterar så mycket!:)

2012-09-05 @ 12:46:19
Postat av: emma

Den nya Batman-filmen är såå sjukt bra!

2012-09-05 @ 13:38:56
URL: http://eemmafoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0