good looking bitch

2014-09-21 | 22:18:54
Såhär på kvällskvisten får ni en charmig bild på mig hur jag ser ut "bakom kameran". När man inte har händerna får man använda annat. Ser rätt brun ut också... till skillnad från nu.
 

Suttit med teorifrågorna hela kvällen. Precis när det kändes som att skiten börjat sjunka in har jag förbrukat mina test för idag. Kul. Imorgon blir det upp tidigt för jobb, men det är skönt. För då har jag i alla fall eftermiddagen ledigt. Första dagen på hundra år som jag inte har körlektion också. SKÖNT!
Nu skall jag krypa ner i sängen och nana.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag undra bara hur många körlektioner du tagit än så länge? Ska ta körkort snart och vill veta lite hur det funkar :)

2014-09-22 @ 11:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0