Lördag

2014-06-21 | 22:49:00
Hur vacker är inte denna bilden som jag hittade på tumblr?
 
Blev inte många timmars sömn inatt då jag klev upp tidigt för jobb. Gick väldigt bra om man bortser från att jag jäspade varannan minut. Fick dock världens krampanfall i magen och bytte min tid så jag kunde gå hem en timme tidigare. Väl hemma ballade det ur. Legat i fosterställning i flera timmar och gråtit. Har nog aldrig haft sådan smärta i magen utan att den försvunnit på några minuter. Men denna har hållt i sig i 3-4 timmar?!
Nu mår jag i alla fall bättre och febern går sakta men säkert ner. Thank god! Nu skall jag sova så jag kan njuta av min lediga dag innan 6 dagars jobb i sträck.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din tumblr??

2014-06-21 @ 23:33:33
Postat av: abc

preggers again?

2014-06-22 @ 12:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0