oldies but goodies

2014-01-19 | 01:05:24
Godkväll på er!
Dåligt med uppdatering idag pga. en helt förstörd Klara. Blev lite för mycket av det goda igår (aka. vinet) och har därför legat orörlig i sängen den större delen av dagen. Fram mot eftermiddagen när det värsta lagt sig kom min kära vän Gadd och plockade upp mig. Vi köpte käk och drog sedan hem till Lina och Anwar där vi myst med kortspel, film och gottor. En allmänt degig lördag med andra ord!
 
Ligger just nu och kikar igenom massa gamla mappar med bilder, och fan vad söt jag var (om man får säga så om sig själv..). Vart gick allt snett? Funderar på att slänga ut lite bilder här om någon är intresserad, men vi får se på det. Smal och fit var man också.... HALLÅ, MÅSTE KOMMA TILLBAKA TILL DET!
 
Här har ni en bild på mig för ca två år sedan. Hur fräscht med avklippt/kortare hår?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0