Svar på frågestund

2014-04-18 | 23:23:00
Favorit sexställning?
Svar: Det är väl ingen som är direkt oskön, och sen är det rätt privat.
 
Anonym Om: Frågestund
Hur ser du på det här med dina lättklädda bilder? Hur tror du att framtida killar/pojkvänner kommer reagera, och hur skulle du själv reagera om ex. framtida arbetsgivare eller ex. dina barn skulle hitta dessa bilder? De är trots allt oftast något mer utmanande än ex. en bikinibild (som många ofta jämför lättklädda bilder med) Internet glömmer ju aldrig... Som du säkert vet! Så därför är jag bara lite nyfiken på hur du själv resonerar kring att lägga ut den här typen av bilder, och reagerar inte dina föräldrar på det?
Svar: Alltså vad är grejen med detta? Vadå lättklädda bilder? Skulle aldrig publicera någonting där jag är naken eller liknande så?
Finns många andra där ute som lägger upp bilder i string när de posar på gymmet, klaga på dem och inte på mig ;)
 
Anonym Om: Frågestund
Vill du plugga något i framtiden och isåfall vad och när? :)
Svar: Jag vill absolut läsa vidare! Men har inte bestämt mig riktigt för vilken utbildning. Så det får helt enkelt ske när jag vet vad jag vill! :)
 
lisa Om: Frågestund
Vad hände mellan dig och sara? Ni var ju supertighta förut
Svar: Vi växtre ifrån varandra helt enkelt. Tror vi båda vaknade upp en dag och insåg att vi var alldeles för olika för att komma överens.
 
Anonym Om: Frågestund
1.När känner du dig som finast? 
2.Hur tar du hand om ditt hår/ hud? 
3.Bästa sminket? 
4.Vad är det snyggaste med en kille? 
5.Har du alltid haft en sån snygg kropp? Hur tar du 6.hand om den? 
7.Hur ser dina sommarplaner/ framtidsplaner ut? 
8. Bästa/ sämsta med Uddevalla? 
9. Om du hade oändligt med pengar, vad skulle du göra då? 
10. Dina bästa/ sämsta egenskaper/ sidor? 
Svar:
1. När jag är solbränd, fräknig med saltvattnigt hår och självfall!
2. Mitt hår misssköter jag som fan... Borstar det aldrig, duschar typ 2 ggr i veckan, inpackning lite då och då: Men använder värmeskydd etc. när jag stylar håret.
3. Id bare minerals utan tvekan!!
4. Jag faller för charmen hos en kille, sedan tittar jag mycket på längd, hållning, armar och händer och röst!
5. Taack! Har alltid varit smal, så har inte haft några större problem med att äta onyttigt. Det är väl först nu när jag blir äldre som snasket kommer ifatt mig haha...
7. Till sommaren ska jag bara jobba och förhoppningsvis tjäna en massa pengar. Sedan vill jag resa mycket och länge, plugga och sen flytta till Stockholmo!!!
8. Det är så fint på sommaren, nära till alla mina vänner, lugn stad. Sämsta - mycket droger, litet, dåligt utbud på affärer och lite jobbmöjligheter.
9. Spara, investera i någon grym fastighet och unna mig lite resor osv.
10. Bästa: Hört att jag är rätt snäll, givmild och positiv som person. Sämsta: jag är en tidsoptimist och blir lätt arg.
 
Emma Om: Frågestund
vart handlar du kläder?? Vad är planerna för höst?
Svar: Köper kläder lite överallt, eller ah när jag hittar något snyggt. Men blir mest på bikbok, hm, cubus, gina, forever21, zara typ. De vanliga kedjorna :) Förhoppningvis resa!
 
Anonym Om: Frågestund
sökt skola till hösten?:)
Svar: Nej tyvärr, inte bestämt vad jag ska läsa än :)
 
Vilken typ av trosor känner du dig sexigast i?
Svar: Äger bara string, så får väl säga det.
 
Sandra Om: Frågestund
Vad är din dröm?
Svar: Har så sjukt många drömmar haha. Kommer bli en uppsats o jag ska skriva ner alla här! Men bl.a flytta till Stockholm, få ett grymt jobb, bo i usa, resa runt i världen, leva fattigt, utbilda mig till något grymt, bli modell?/få ett grymt roligt yrke, leva lyx, bo utomlands, skaffa familj, skaffa hund, flytta ihop med mina bästa vänner osv. Bara leva ett sjukt grymt liv.
 
Jello Om: Frågestund
hur mår du?
Svar: Mår kanoners, tack som frågar!
 
Har du haft/har anorexi? Du e ju så sjukt mager
Svar: Nej det har jag inte. Och jag är inte ens mager? Längre i alla fall, visst har jag varit smal under mina år. Men jag är väldigt normal i min kropp. 
Har väl haft så kallade ätstörningar under min uppväxt. Men inte eftersom jag velat bli smalare. Har bara haft väldigt svårt att äta. Får lätt kvälningar och blir mätt snabbt, och känner sällan hungerkänsla. Så sket helt enkelt i att äta när jag var yngre. Men nu äter jag sjukt mycket! :D 
 
Anonym Om: Frågestund
Vem är killen som du hade senast? Träffas ni fortfarande?
Svar: Privat :)
 
The Boss Om: Frågestund
Vem är den snyggaste 81 i Helsingborg? 
hade inte du en kille där från nån resa? va hette han?
Svar: Haha har ingen aning, kan ingen i Helsingborg typ. Aldrig haft någon kille där, men träffade Oskar lite. Om man ens kan kalla det träffas? Var mest som vänner endå :) Han är en skön filur
 
Anonym Om: Frågestund
om du solar solarium, var i Uddevalla gör du det då? :) vilket ställe är bäst? 
och vad var det bästa vs. sämsta med studenten/studenttiden?
Svar: Jag solar lite överallt. Mest på Hawaii, där det är billigast. Sedan en del på sportlife och meddo. Sportlife får man bäst färg i ansiktet, meddo blir bäst färg på kroppen.
Bästa var nästan allt. Det är så många fester/tillställningar och alla är så sjukt taggade! Roligaste tiden i mitt liv, helt klart! Sämsta måste varit allt plugg som skulle bli klart i sista minuten och att skiljas från alla vänner.
 
Anonym Om: Frågestund
När åker du till Rhodos?
Svar: I augusti bär det av! Wihooo
 
hur lång är du? 
har du körkort? 
hur snygg tycker du att du själv är 1-10? 
Hur mycket underkläder har du eftersom du gillar det så mycket? 
vad är din favoritmaträtt? 
Vad är din favoritefterrätt
Svar: 
173 cm
Nej inte än, men håller på att ta!
Svår fråga, kanske en 5a-6a?
Kan räkna någon dag, men runt 30-40 bhar kanske och dubbla trosor? Vet inte.
Musslor eller lax tror jag. Sedan gör pappa VÄRLDENS godaste fläskfilét á la marsala.
Efterrätt är jag inte så förtjust i, men något lätt och fruktigt kanske
 
Anonym Om: Frågestund
Vad var det mellan dig å Joakim helmer?
Svar: Vi hängde en del när jag var nere på Rhodos, och sen fortsatte vi träffas lite hemma. Sedan blev det inte så mycket mer med det :) Men han är en grymt bra kille
 
Anonym Om: Frågestund
Hur har du gått till väga när du fått dina jobb? Alltså har du gått till butiken och lämnat cv eller hur har du gjort?
Svar: Jag har mailat arbetsgivaren, sedan gått dit och lämnat cv samt personligt brev och presenterat mig :)
 
Anonym Om: Frågestund
Vart ska du åka till sommaren? 
Ska du jobba hela sommaren eller resa?
Svar: Åker till Rhodos som tidigare somrar i augusti och till Bulgarien i september. Nej, ska bara jobba hela sommaren hih.
 
Hanna Om: Frågestund
Vilken är din största inspiration? 
Vilken är din favoritbutik? Gällande kläder
Svar: Kan inte bestämma någon speciell. Blir väl inspirerad av alla/allt möjligt.
Har ingen favorit tror jag, finns många bra butiker som levererar bra kläder!
 
Anonym Om: Frågestund
Hej! Din blogg är den bästa bloggen i världen läser den varje dag:) kram:D 
1.är du från abu dabi? 
2.vem är den snyggaste på biltema? (Killar) 
3.vem är den snyggaste 95an, 94an och 96an i Uddevalla?både tjejer och killar. 
4.hur lång är du? 
Hejdå:)
Svar:
Men goooe, tack vad glad jag blir!
1. Nej jag är halv-svensk och halv-amerikan :)
2. Alla mina biltemagrabbar är snygga hihi
3. 94a kille: Samuel, tjej: mina närmsta vänner är sjukt snygga, men om inte dem så är det nog Marielle Foss eller Emilie Olsson. 95a kille: vet inte så många 95-killar, tjej: Farah. 96a kille: ännu mindre koll än på 95orna, tjej: Ebba och Sanna Sundberg!
4. 173 cm :) en riktig långspång
 
Kan du inte visa hur du fixar ditt hår? :)
Svar: jo absolut, det kan jag lösa.
 
illuminati Om: Rainy thursday afternoon
Håller med! Börja vik ut dig så så blir du precis som alla andra uppmärksamhetskåta bloggerskor som tror dom är i hollywood
Svar: men gud....
 
Anonym Om: Saltsugen?
Vad har du för planer inför sommaren? :) kram
Svar: svarat på redan
 
Med vilka ska du åka med? Å när åker ni? :)
Svar: Lina, Anna och Gadd. Vi åker i augusti hihi
 
Anonym Om: the singin' millers
vart är din pappa?
Svar: Min pappa, hans fru och min lillasyster har flyttat till Abu Dhabi :)
 
a-
Vad tycker du om dina bröst och din rumpa? Vad blir du upphetsad av?
Du har en av sveriges bästa kroppar!
Svar: Jaadu, de duger i krig... skulle väl velat ha lite fastare. Haha det har inte du med att göra.
Taaack vad glad jag blir hihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du feminist? :)

2014-04-21 @ 13:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0