Frullebild och lite snack

2013-11-19 | 23:46:02
Bild på min frukost idag: yoghurt, müsli, torkade aprikoser, clementine och två skivor vitlökssalami. 

Vaknade supersent idag med. Vet inte vad som händer med mig? 
Åt en brakfrukost och degade en stund innan jag drog ner till stan och lagade min nagel som jag råkade knäcka på gymmet igår. Girlissues you know...
Efter det hämtade Lina och Anwar upp mig och så åkte vi ut till lane för käk och mys.
Sedan kikade vi bio och såg bästa Thor! ÄLSKAR Marvel-filmer!!!
Och nu på kvällen har jag och Lina softat hos min bror! Soft dag med andra ord!

Har lyckats hålla mig till "nyttig mat" i hela två dagar nu. Typ rekord för mig som är världens godisråtta. Yääy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0