hetsigt

2013-03-22 | 14:26:00
Heej allesammans!
Skit glad för tillfället (woop woop). Sitter nämligen och kikar resor till utlandet, vill sååå gärna komma iväg innan balen. Dels för att få lite färg på näsan men också för att komma ifrån all stress som skolan för med sig.
Det är helt sjukt hur mycket jag har nu. Kan inte ens spendera en helg tillsammans med mina vänner längre, utan måste sitta hemma och gråta över allt plugg som måste blir gjort. Innan nästa vecka har jag 3 arbeten och ett prov att skriva. Under lovet har jag 5 uppsatser i religion att bli klar med samt ett tal att skriva.... Förstår inte hur jag skall palla det utan att bli helt psykad.... Så nej, jag behöver alltså komma iväg!!
Hittade en resa för bara 300 kr (!!!!), så jag ber till GUD att jag kan åka då (please, please). Annars är det sjukt surt för mig (som det förmodligen lär bli med min tur...)
 
Nu skall jag inte klaga här mer, utan bänka mig vid köksbordet och analysera lite prosatexter. Fun on a friday huh?

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad snygg tröja! Varifrån? :)

2013-03-22 @ 15:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0