-

2013-03-26 | 10:53:27
Godmorgon
Sitter hemma och äter lite brunch bestående av några småbitar varmrökt lax, romsås och paprika. Börjar först 12.40 idag, så har tagit det lugnt hela morgonen.
Blir en kort dag i skolan, men tänkte stanna kvar och skriva på projektarbetet ett tag, och sedan dra hem o plugga teori. Kul kul
 
Får lite flipp på mitt hår förövrigt. Pga vintern och all brist på sol så har jag blivit rödlätt/råttfärgad. USCH! Och jag som är emot att färga håret... Men nej, nu är det nästan dags att göra någonting med skiten. Funderar på att lägga i antingen lite mörka eller ljusa slingor innan balen... eller ingenting. Vi får se!
 
Nu ska jag äta, så vi hörs förmodligen ikvälll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ljusa tycker jag isåfall:-)

2013-03-26 @ 19:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0