Ett godnatt och ett hej

2013-06-16 | 23:29:47

Hej gosar! Vilken dag! Igår var det utgång med Johannis, her brother, janni, marcus osv. Eftersom jag var lillen i gänget fick jag övertala vakten att släppa in mig på Mortens med de andra. Kände inte en kotte, men satan vad kul jag hade!

Idag har jag varit lite bakis, men endå hunnit med en hel del. Torp med Malin, solning, fika med finaste Maja och sen har min låtsasmamma satt fransar på mig. Vet ännu inte vad jag tycker, känns så sjukt annorlunda men samtidigt lite för mycket. Men kul att testa! Får se ut lite som en clown i några veckor haha!

Nu ligger jag nyduschad i sängen och lyssnar på mysmusik. Liseberg imorgon med lillsyrran. Blir mys.
Puss natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0