Worky

2013-02-06 | 19:28:00

Världens sötaste app som gör ikonerna på mobilen såå mycket roligare! Dock är den väldigt krånglig, så jag som är oteknisk fattar knappt hälften.. men men

För er som är intresserade så heter appen: Cocoppa och finns att hämta gratis på appstore.

 

Nu sitter jag på jobbet och filosiferar. Har haft världens mest onödiga dag i skolan, men eftersom styrelsen inte har mycket till hjärna så gjorde de dagen OBLIGATORISK.. kul va?

Aja, ska inte sitta här och klaga. Ikväll när jag kommer hem blir det megakräng och sedan skall jag ladda inför ett tidigt gympa-pass innan skolan. Hell yeah! Nu måste jag försöka komma igång och jobba bort de oönskade kärlekshandtagen som med bestämdhet fastnat på min kropp. Usch


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Klarisen !!

Appen verkar skit bra och det blir verkligen en snyggare design. dock har jag hört från massa att det segar ner ens iphone och det innehåller en massa virus. Tänkte bara så att du är medveten.. !!
En massa pussar och kramar ! // pemmsan

Svar: Ah det kan jag fan tänka mig, min iphone segar sönder :O taack emmsi :D
Klara Miller

2013-02-19 @ 16:16:57
URL: http://raatikainens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0