arms

2013-04-03 | 01:09:59
Första dagen jag varit helt ledig detta lovet. Riktigt skönt, fast endå längtar jag tillbaka till jobbet lite. Dagarna går snabbare när man jobbar och vill att det ska bli maj och juni så snart som möjligt.
Vad har jag gjort på min lediga dag då? Fikat med mami i den härliga vårsolen, utfört lite ärenden på stan, promenerat i skogen och hängt med min bästa vän. Fin fint!
Imorgon måste jag lösa av lite plugg och sedan träffa mina tjejer. Hade planer på att dra upp till stockholm i veckan också, men biljettpriserna har dragit upp i taket... så får vänta med det ett tag. Kanske kan lura till mig lite jobb istället?
 
Gött sugen på att skaffa lägenhet nu i alla fall. Vet dock inte vart jag vill hamna... Stockholm, Uddevalla, Usa eller Abu Dabi kanske? Jobbigt med framtiden nu när man måste bestämma sig på riktigt. Man vill inte hetsa in i någonting samtidigt som man inte vill fastna och ta fel beslut.... Decisions decisions
 
Justin Timberlake – Mirrors

Kommentarer
Postat av: saraaa

stockhooooolm! ;)

2013-04-04 @ 00:49:15
URL: http://rebbiosnurrus.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0