svar på frågestunden

2012-10-05 | 12:06:13
 
Amanda Om: frågestund
Vad använder du för parfym? Hur gör du dina snygga lockar? Vad har du för locktång? Kan du inte lägga upp en video på hur du gör? Vilka bloggar får du din inspiration från? Favorit affär?
Svar:
Jag använder nummer 3 från D&G, "L'impératrice". Taaack, glad jag blir! Kan göra ett inlägg om det någon dag snart, för att visa mer noggrant!
Jag läser ca 1 miljon bloggar om dagen, så inspiration hittar jag lite överallt. Favorti affär har jag inte direkt någon, gillar de mer speciella som jag inte är i så ofta.. som forever21, urban outfitters, american apparell osv.
 
anonym Om: frågestund
snyggaste killarna i ua?
Svar:
Svår fråga! Finns en hel del lammkött haha! Så kan tyvärr inte välja! :(
 
Cornelia Rohlsson Om: frågestund
en typisk helg för dig! en typisk utekväll för dig! haha påhittig jag är ;)
Svar:
En typisk helg för mig brukar vara med mina brudar, mys eller fest beroende på humör. Sedan blir det väll träning och plugg på söndagkvällarna eller jobb!
Typisk utekväll brukar vara att vi fixar oss ihop, mina tjejer och jag. Sedan drar vi iväg till någon förfest och sedan ut på krogen eller liknande. Sedan efterfest eller deg hemma hos någon haha. Har på senare tid dock dissat krogen, känns inte så jävla kul längre.. Fast har ALLTID roligt med mina vänner!
 
Anonym Om: frågestund
om du skulle få byta kropp med vem som helst, vem hade du valt? :D och sen om du fick vara en annan person för en vecka, vem hade du då velat vara?? men en person i uddevalla då!
Svar:
Åååh, då hade jag valt Candice Swanepoel, snyggast i världen enligt mig!! Hmm, då hade jag velat vara en sjukt intressant person - som typ är rikast i uddevalla, får göra stora bestlut osv, eller min värsta fiende haha!
Anonym Om:
Av alla dina vänner säg vem som..
är snyggast? Går ju inte att svara på, alla mina vänner är snygga!
är roligast? Svår den med, får man svara ALLA? Har aldrig tråkigt med någon av mina vänner, de är bäst!
har snyggast klädstil? Anna Axelsson klär sig sjukt snyggt, även Becca har GRYMT snygg klädstil!
är gladast? Haha klockren Becca på denna! Hon är fnittermajan nummer 1. Skrattar åt allt verkligen, gullfisen!
 
En prutt Om:
luktar dina fisar konstigt under täcket?
hade du bullmus som barn?
torkar du dig bak eller framifrån när du drar fram den gulbrune?
vilket är ditt favoritmärke? på kläder asså
Svar:
Haha fuling, brukar inte sticka under huvudet och sniffa konstigt nog. Men antar att de inte luktar blommor!
Nej den var så platt och fin ;)
Haha hmm normalt tror jag! Drar ju inte framåt skiten iaf? ;)
Är inte så märkeskåt, så inget antar jag! ;)
 
Anna Om:
Vad fasen tjänar du på att gå runt och bitchblicka folk i skolan? :)
Svar:
Oj, menar verkligen inte att ge bitchiga blickar! :o är bara väldigt stirrig av mig haha! Har inget emot någon på skolan! Så förlåt om du känner så! :)
 
Anonym Om:                                         
Hur många länder har du varit i? :)
Svar:
Ojdu, över 17 länder i alla fall. Får sätta mig och räkna ut det någon dag haha! :)
 
elin hellberg Om: 
välj tre saker/personer som du får ta med dig till en öde ö! favorit affär? favorit märke? :)
Svar:
Ölkorv, toalettpapper, lakrits!!! Hade nog tagit med mig Becca, Lina, Cornelia (fast man skulle kanske behöva en kille också.... hmmm)
 
emma Om:
om det var ett klädesplagg du var tvungen att alltid ha på dig, vilket skulle det då vara? :) favoritmat, både nyttigt alternativ och onyttigt? :D
Svar:
Ett par riktigt snygga undies! Eller ett par tighta svarta jeans, det är aldrig fel! :D ÄLSKAR kött, bönor, linser osv. (nyttiga alternativet), onyttigt måste vara cheeseburgare på donken!
 
pemmsan Om: 
Saknar du mig? :(
Är det några / någon vän du inte är vän med längre , eller inte har lika bra kontakt med som du skulle vilja ha kontakt med igen ? Varför / varför inte?
Har du planer på att flytta hemmifrån?
Finns det någon du skulle kunna / vilja spendera hela ditt liv med ?
Svar:
OOh ja, det gör jag!! Kom hem så vi kan mysa gumman!!
Ja, Sara är jag ju inte vän med längre, och det är riktigt tråkigt då vi var SJUKT nära förr... :( Sedan är det många från gamla klassen man tappat kontakten med som jag gärna hade träffat oftare!
Funderar över det ibland, men just nu har jag inte råd. Och mina föräldrar skulle ALDRIG betala en lägenhet för mig... Men skönt hade det varit!
Jaadå, fast känns lite för ungt att tänka på sånt nu hihi! :D Får leva lite först
 
Anonym Om:
hur skulle du beskriva din röst? är du bra på att sjunga, eller har du en speciell röst? när gråter du? skulle du säga att du har ett händelserikt liv eller tycker du ibland att ditt liv nu när det är skola kan bli rätt ensidigt och tråkigt?
Svar:
Jaadu, jag har rätt alldaglig och mångsidig röst. Kan sjunga allt från sopran 1 till tenor/bas 1 (killstämma). Har ingen speciell röst så, låter ju inte som någon britney spears liksom. Platsar mer i körsång än som soloartist! :)
ÄLSKAR mitt liv faktiskt! Har underbara vänner, folk jag tycker om och bryr mig om, en underbar och stor familj, ett jobb, en bra skola osv. Finns inte mycket att klaga på när man tänker efter! :D
 
Anonym Om: 
1. Hur många har du haft sex med? 2. Vad är du mest/minst nöjd med på din kropp? 3. Lever du efter något motto? Bra blogg, kram
Svar:
Taack så hemskt mycket! Glad jag blir! :D 1. Samma som förr, är uppfostrad att inte vela runt med folk. Om man tycker om någon håller man sig till den och ligger inte runt ;) Men kritiserar inte andra för vad de gör! :) 2. Minst nöjd är jag med min haka, mina ben och mina armar. Mest nöjd skulle jag nog säga att jag är över näsan och min gröna ögonfärg.. 3. Haha, vet inte riktigt vad du syftar på... Men jag försöker tänka : Behandla andra som du vill bli behandlad själv. Dock märker jag att många andra inte följer detta... Men men :)
 
lovisa Om:
berätta om när du var i London!! var det som du förväntade dig? hur billigt jämfört med Sverige var det? skulle du rekommendera folk att åka dit om man inte är ute efter att shoppa? :)
Svar:
Jag hade ganska dålig inställning till London när jag åkte dit, och håller kvar vid den. Visst, det var en fin stad. Men föredrar Usa och varma länder. Det var väldigt hektiskt, stressigt och smockat! Men shoppingen var bra, och vädret var helt okej för att vara London! Billigt var det beroende på vilka butiker man gick i, men ganska likt sverige i priserna! :D Jaa absolut, det fanns många sevärdigheter, museum mm. som man kan kolla på! :)
 
Anonym Om: 
hehe var ärlig nu!!! har du någon gång när du varit ensam och pruttat, tagit din hand mot rumpan för att sen lukta på handen för att känna hur prutten luktade???
Svar:
Hahaha, nej faktiskt inte!! Men nu måste jag nästan pröva bara för att du nämnde det!! Pruttar brukar ifs lukta endå...
 
Anonym Om:
Haha kör en tråkig! Hur lång är du och hur mycket väger du? Du har så fin kropp!! Vad är ditt drömjobb?
Svar:
Inga frågor är tråkiga! ;) Jag är 173 cm lång, och vikten behåller jag som vanligt för mig själv. Taaack så hemskt mycket! Blir såå glad!!! :D
Har alltid drömt om att jobba som kirurg, men nu vet jag inte. Inom vården tror jag att det kommer bli i alla fall! :)
 
Anonym Om:
Varför är inte du och sara vänner längre? Var det något stort bråk eller gled ni bara ifrån varandra?
Svar:
Helt ärligt så vet jag inte.. Vi började dryga mot varandra och sedan började vi båda störa oss på varandra, och tillslut funkade det helt enkelt inte längre. Tänker inte ta upp det här, då det är mellan oss. Men det var inget stort bråk nej, knappt ett bråk. Vi växte helt enkelt ifrån varandra och blev för olika! Tråkigt nog!
Sådär, då har jag äntligen svarat på era frågor. Videon är KASSSS, men någon hade frågat efter ett videoinlägg, så jag får väll vara lite snäll!

Kommentarer
Postat av: lina

hihi klaris du är så söt!!

2012-10-05 @ 14:45:31
URL: http://linairene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara säga att du verkligen inte ska vara missnöjd med dina ben då de är SJUKT snygga! JÄTTEavis på dom! Helt perfekta!

2012-10-05 @ 18:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0