strike a pose

2012-11-24 | 19:38:13
hej goingar!
Vet att det har blivit lite glest med uppdate, men men. Det beror mest på att jag har haft så mycket för mig det senaste. Idag var jag på handledarutbildning hela förmiddagen, sedan lunchade jag i stan med min dady och Ebba, därefter hem en snabbis för att sedan åka tillbaka ner till stan där jag mötte upp Lina och Becca. Sedan tog jag och Becca en powerwalk runt lilla uddevalla stad, därefter drog vi hem och lagade mat. Nu har vi precis ätit och är nyduschade och fräscha. Strax skall vi sätta på lite film och mysa resten av kvällen. Gottigt!
 
Visste ni att jag ÄNTLIGEN har tatuerat mig också? Är nöjdare än nöjdast! Men tänkte att jag lägger ut en bild först när den är läkt och jag fotat den med min systemis! :D
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, har förstått att du går spint. Hur är det och hur mycket engelska är det? Funderar på att börja!

2012-11-24 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0