old picture

2012-11-13 | 14:45:10
Godmorgon hjärtisar!
Fick sova ut idag då jag inte har någon lektion. Sov så SJUKT gott inatt att det nästan var jobbigt att vakna. Efter det tog jag och becca en snabb sväng på stan och åt brunch, samt fixade med lite andra spännande saker. Taggad till tusen
Nu sitter vi hemma vid hennes köksbord och försöker plugga. Men usch vad jobbigt det är. Varför kan inte livet bara vara superenkelt? Orkar inte med tråkiga skoluppgifter haha..
Om en stund tänkte vi dra och träna, och sen skall jag hem (första gången på typ två veckor haha). Mamma åker nämligen upp till vår släkt i Stockholm i en vecka, så måste vinka hejdå hihi.
Sen ikväll skall jag, som jag tidigare nämnde, gå på sista delen av Breaking dawn med Cornelia. Kommer bli awesome! Och jävlar vad jag taggar godis och fetmat! Wihoo

Kommentarer
Postat av: Johan

Me gusta! ;-)

2012-11-13 @ 22:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0