mask

2012-11-29 | 21:20:46
God eftermiddag på er sötisar!
Hoppas ni haft en bra dag och är taggade inför helgen. Jag är sjukis och trött som fasen, så har bara vandrat omkring hemma, tvättat några tvättar, lagat mat, vikt kläder, pluggat osv. Inget speciellt.
Becca kom och mötte mig för en stund sedan, så vi myste lite med ansiktsmask, sedan åkte hon till träningen, och jag hem till henne där min dator låg. Så nu sitter jag i hennes säng och pluggar ytterligare lite... Får se om det blir skola för min del imorgon, beroende på hur jag mår. Riktigt segt att man inte kan träna när man är sjuk, man går miste om så mycket! Hoppas jag mår bättre till helgen så jag kan träna då! :)
 
Ikväll har jag övertalat Becca att äta varma mackor med mig, massaaaa ost ska det vara, och sen tänkte jag sova här (forhoppningsvis kan jag sova nu när jag slipper ligga ensam). City torsdag också, kanske borde man ta en snabbsväng förbi stan för att kika om det finns någonting att fynda?
 
(inlägget skulle publicerats tidigare idag, men ville tydligen inte..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0