-

2012-11-15 | 09:39:00

God morgon hörni.

I natt sov mina tjejer hos mig, så det var supermysigt. Hatar att sova själv haha.. fasar inför i natt redan.

Innan det var jag, som jag tidigare nämnde, på ett medelpass på friskis. Så sjukt underbart var det. Blir verkligen så glad av träning, åh!

Idag blir det att råplugga mitt svenskatal, har inte ens börjat och skall hålla det imorgon. Vet inte hur jag skall klara av det, på riktigt... Tal är nog det värsta som finns. Stammar alltid, skakar och blir tomatröd i ansiktet, nej usch. Lär kolavippa

Skall även försöka hinna med en spinningpass idag, för att friska upp hjärnan lite mitt i allt plugg. Tydligen så lär man sig ju mer när man rört på sig?

Nu skall jag sätta mig och försöka spåna på lite idéer om vad talet kan handla om. Tjao

 

Tröja - Gina tricot, Disco pants - American Apparel, Smycken - Efwa Attling, Spinning Jewlery, Gina Tricot och silversmeden i Järvsö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0