en sliten klara härom kvällen

2012-07-16 | 12:40:07
Godmorgon ni fina!
Var omöjligt för mig att gå upp i morse... Var helt död! Måste bero på helgens få timmar med sömn och festande. Men kul har vi haft!
Om en stund skall jag göra mig lite frukost (te och ett ägg, har så svårt att få i mig mat på morgonen!) Sedan skall jag packa ner lite saker för att sedan möta Felicia i stan. Ska bli så kul att träffa henne!
Känns som att mina lediga veckor redan är slut också.. Man gör så mycket om dagarna att man knappt hinner ta det lugnt. Hoppas på sol idag i alla fall, så min bleka kropp kan få sig lite färg! Kan även erkänna att jag ännu inte badat... Sämst är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0