angelica blick

2012-12-17 | 13:16:00
bild: angelica
 
Hur fin är hon inte? Och så liten och nätt i kroppen. Skulle kunna döda för att ta sådana här fina bilder...
Måste komma igång med träningen nu på lovet, har haft så fruktansvärt mycket i skolan att gymmet har blivit helt bortprioriterat. Men snart så!
Har ÄNTLIGEN gått ner de överflödiga kilona jag lade på mig under min vegetarianperiod också, sate vad skönt det känns! Nu är det bara att börja sätta kroppen i arbete för att klara av sommar 2013 och inte bli tjock på allt det goda julen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du gjort för att gå ner?

Svar: Jag har inte gjort någonting faktiskt. Jag antar att jag gick ner automatiskt när jag började äta kott igen. Åt alldeles för mycket kolhydrater under min vego-period (och annars äter jag väldigt sällan potatis, pasta, bröd osv) så kroppen har nog bara sköljt bort det onödiga som lagrats från det. :D
Klara Miller

2012-12-17 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0