svar på tal och godnatt

2012-08-05 | 23:48:38
 
Nu är jag redo för sängen efter en lång söndag. Imorgon blir det upp tidigt för jobb, inte speciellt taggad. Men det positiva med jobbdagar är att de går så himla snabbt! Efter det skall jag förmodligen träffa Rebecka och mysa lite, det var länge sedan! Natti mina söta
Anonym Om: i've had a shitday:
har du/har du haft problem med ätstärningar och sådant?
Svar:
Ja det hade jag för flera år sedan, när jag var liten. Faller dock tillbaka i det när jag är väldigt ledsen och nere. Inget som har med anorexi eller bulemi att göra (har aldrig tyckt jag varit tjock eller liknande). Jag hade bara väldiga problem med att äta, fick kvälningar av mat och undvek det helt enkelt. Gick inte att äta. Dock tvingade mina föräldrar i mig, och de är fortfarande väldigt noga med att se till att jag äter. Vill inte gå in på det djupare dock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0