tankar om träning

2012-11-09 | 13:09:15
Jag och Becca har under den senaste tiden pratat mycket om träning och kost, och båda har bestämt sig för att köra all in på att bli fit inför sommaren.
Dock kommer jag förmodligen inte köra på samma sätt som Becca, hon är väldigt målinriktad och lär köra all in. Med diet och allt som hör till. Sååå duktigt!
Jag tror dock att jag kommer satsa mest på träningen och mindre på kosten. Jag älskar mat och gottor alldeles för mycket för att ge upp det helt. Som en vän sa till mig, ät nyttigt innan och efter träningen, och ät det du känner för där emellan. Och det skall jag fan köra på! Tänker dock försöka bättra mig och skippa onödiga saker som potiatis, vitt bröd och pasta.
Vårt mål är att gå ner de onödiga kilona våra kroppar lagt på sig, och förhoppningsvis når vi det målet runt jul. Så nu kör vi all in!

Kommentarer
Postat av: http://jorebecca.myshowroom.se

nu kööör vi babe!!!

2012-11-09 @ 13:42:31
URL: http://jorebecca.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0