fuck

2012-11-17 | 23:47:50
Godkväll kära ni!
Varit och jobbat från 12-16 idag och sedan bar det av direkt till bästa Lina där det vankades storfirande av hennes 18årsdag. Grattis världens bästa vän, älskar dig till tusen!
Nu har alla dragit till krogen, men eftersom jag är "lite halvdepp" och möjligen lär få en brutal snedfylla så stannar jag hemma och är nykter ikväll. Trots det har det varit en mycket rolig kväll och jag hoppas att Lina har njutit fullt ut!
Med det vill jag säga till alla underbaringar; godnatt och hoppas ni fått en skön kväll, och till alla idioter och jobbiga killar; vad tröjan tyder

Kommentarer
Postat av: anna

var är tröjan ifrån? :D

2012-11-18 @ 00:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0