good morning

2013-05-22 | 15:13:27
Haha godmorgon goingar!
Kan ni fatta att jag vaknade nu?! Förstörd tjej.
Åkte in till skolan vid halv 9 och hade en halvtimmas lektion, nödvändigt... Sen slutade jag och drog hem till sängen. Aldrig varit så trött, hade gärna lagt mig igen, men känns som att jag sover bort hela dagen i så fall.
Senare kommer pappa och hämtar mig, sen ska vi åka ut till honom o grilla. Skall bli mums! Lite plugg skall jag hinna med också. Hela 5 arbeten kvar i skolan, sedan är jag friiii!
Finns nog ingen som vill sluta så mycket som jag haha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har också huuuuuur mycket som helst kvar, eller ja 4 arbeten om 2 prov innan den 28e som är sista inlämningsdagen för 3or på min skola... Man får försöka motivera sig med hur JÄVLA GRYM man kommer vara ifall man klarar av det! När ska du vara klar?

2013-05-22 @ 17:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0