ett snabbt hej

2013-05-21 | 17:49:00
Hey peeps!
Nyss hemkommen från skolan och en fika på stan med mina brudar. Sjukt trött är jag med, funderar på att ta en nap innan jag sätter igång med plugget?
Måste hitta stativet till min kamera med, är sjukt sugen på att fota och uppdatera bloggen med lite bättre bilder än cam och mobilskit! Jaja, får be mamsen hjälpa mig att leta sen när hon kommer hem från work.
 
Måste visa er mina nya snygga brallor jag köpt med. KÄR! Synd att jag aldrig använder mina nyinköpta kläder bara... låter de ligga i garderoben i någon månad innan jag använder det haha. Samma visa varje gång. Men skall försöka bli bättre på det. Och juste, har ju lovat någon slags "bloppis", så det skall jag försöka ta tag i också.

Kommentarer
Postat av: silas

herregud va snygg

2013-05-21 @ 19:56:50
Postat av: Anonym

vart fixade du ditt hår till balen? :) jätte fin var du!

2013-05-22 @ 10:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0