Walk into the club like; what up i got a big cock!

2012-09-04 | 22:39:23
Godkväll!
Blev inget mys med brudarna ikväll då jag inte kunde ta mig ut till Lane, borde nog skaffa mig detdära körkortet snart haha! Så istället har jag bara tagit det lugnt hemma, ätit lite grönsaker och dipp och kikat tv.
Fick även en smärre panik när jag insåg att jag gått upp 2 kilo den senaste månaden, så drog ut på 1 mils cykeltur på kvällen. Avskyr när man får ångest över sin egna kropp. Måste sluta småäta och ta tag i träningen igen PÅ RIKTIGT nu! Uscha mig
helena
Om: Change of plans
 Vart är den awesome tishan från? :D
Svar:
Åh tack, den köpte jag på Bling i götet! :D
 
Hanna Om: när jag går ner
 Vart finns dom nya gossip girl avsnitten att alla ner ifrån ? :)
Svar:
Jag hittade dem aldrig :( Min arbetskamrat som jag hörde det från måste talat om de gamla... eller så har hon hittat någon grym sida!
 

Kommentarer
Postat av: serienörd bästisen corre

Meh lilla älsklingen gossip girl börjar 9 oktober och så att du kan skriva ner det börjar hart of dixie 3 okt hihi puss

2012-09-05 @ 17:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0