blodigt

2012-10-14 | 19:10:12
Godkväll goingar!
Har varit rätt irriterad idag, därav dålig uppdatering. Igår åt vi popcorn, sedan fastnade ett frö/skal i min hals. Så har så sjukt ont, och får liksom inte upp det. Svullnat upp har halsen gjort också, kul....
Är i alla fall hemma hos pappa nu igen. Brasan är tänd, jag har ätit världens godaste vegetariska middag som pappa gjort (så bäst är han) och snart skall jag kolla film med syrran.
Vår lille katt har skadat sig på näsan också, och blodat ner hela min säng... Trodde först att det var jag som mensat i den. Men hur ofta mensar man på kudden liksom? Stackarn. Så inatt skall jag vara snäll för en gångs skull och låta honom sova bredvid mig (är annars rätt hatisk mot djur efter Hugos död, hatar dem...)

Kommentarer
Postat av: J

Vem var Hugo?

2012-10-19 @ 12:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0