Greece

2012-12-18 | 21:30:10

Nyss hemkommen från gymmet. Bara två arbeten kvar att skriva och lämna in imorgon innan det bär iväg för utgång. Första gången på år känns det som haha, men det är gött. Ska bli så himla skönt med lov! Sedan längtar jag extra mycket till sommaren och att få åka utomlands nu. Titta bara på bilden liksom?!?!

Sedan vill jag säga till er alla angående det tidigare inlägget. Jag är verkligen inte anorektisk som vissa påstått? För att jag tycker att hon har en snygg kropp betyder det inte att jag har en sjukdom som gör att jag svälter mig själv. Men eftersom ni reagerade så starkt på vad jag anser är fint skall jag inte längre nämna sånt haha...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo gör det! Det är inspirerande! Mer bilder och träningsinlägg önskas :)

Svar: Tur att någon är för det i alla fall! Skall försöka för att underhålla dig medan alla andra tydligen tycker jag är "anorektisk" ;). Kramis
Klara Miller

2012-12-18 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0