En tur i Karibien

2016-01-02 | 01:42:49
 
Tänkte att jag börjar lägga ut lite smått med bilder från vår trip till Karibien och Miami. Dessa bilder är från vårt första och andra stopp i Bahamas och St.Thomas.
Den sistnämnda ön var en stor favorit för mig då man verkligen märkte av det tropiska klimatet med turkost vatten, palmer osv. Vi åkte ut på förmiddagen och seglade på en stor katamaran. Vi stannade vid två olika ställen och snorklade i det härliga vattnet. Vi simmade alltså bredvid stora vilda sköldpaddor och snorklade vid ett gammalt skeppsvrak. Riktigt häftigt! (Synd att min kamera inte kan fota under vatten, hade varit grymt att visa er). Så glad att jag kan bocka av detta från min bucketlist!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0