❤️

2016-02-01 | 19:43:13

Kanske trist för er som läser bloggen att bara få läsa om hur "kär" jag är hela tiden haha, men ni får stå ut. 
Jag känner mig så stabil och lycklig just nu. Trodde aldrig att jag skulle kunna träffa någon i mitt liv som får mig att känna mig så bekväm, älskad och glad varje dag. Kan liksom stanna upp och titta på Viktor ibland och känna världens kärlek till honom. Den finaste jag vet, utan tvekan. 
Känns nästan konstigt att säga att man hittat rätt, i en sådan ung ålder. Men det är precis så det känns för mig. Det är honom jag vill ha, för alltid hihi.

Nu kommer viktor snart hem från sin träning, och eftersom jag känner mig lite halvkrasslig idag så skall vi åka och köpa något riktigt gött till middag. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0